Måndag 6 juni

Sveriges nationaldag! Kanske någon som har varit och firat dagen? Själv har jag jobbat och efter det så har jag bara tagit det lugnt, är hur trött som helst, men det är ju inge ovanligt! Jag och älsklingen åkte och handlade mat och lagade tillsammans, nu har han åkt och tvättat min lilla pärla för den va pinsamt skitig! Men jag har ingen lust att göra det så jag har väntat på att han vill göra det =)

                                                   

                                                                                 
                                                      Pärlan =)       


så nu sitter jag framför datan och tv:n och väntar på att "csi" ska börja sen ska jag nog hoppa i säng för det känns som mina ögon och huvud håller på att sprängs! ingen idé att jag lägger mig nu för jag kommer inte somna iaf och så kommer jag väl vakna inatt så därför måste jag vänta någon timme till innna jag hoppas i säng.

                                     
iaf så va jag ut och åt med Hanna och Emma i lördags för dom fyllde 25 hela år =) Det va trevligt, god mat men lite för fet för min mage så den mådde inte så bra men gott va det endå =) Dom skulle gå ut och roa sig på krogen så då åkte jag hem. Men dom hade haft en trevlig kväll och natt sen så det va ju bra! =)

                                             
                                                 Kyckling åt jag.

                                              
                                               25 åringarna =)

Nu ska jag gå och fixa lite melon till mig så jag har lite götta till "csi" =)

Ha en trevlig kväll! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart var ni och käkade?

Jag och Magnus ska ut och käka på lördag, får se vart vi hamnar =)

2011-06-07 @ 20:56:34
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0