Måndag 20 juni

Skit va tiden går fort nu, snart är det snö och kallt ute igen! =/ vill såklart inte ha det men man kan ju tyvärr inte stanna tiden!

Igår va vi som sagt till Valbo och kollade runt lite, det vi inte hade räknat med va att det va grymt med folk där, lite jobbigt tycker jag som mest blir stressad av massa människor! Men folk har ju fått skattepengarna och så va det dåligt väder, menså längt tänkte inte jag, hade nog inte åkte om jag hade tänkt på det.

Jag hittade bara ett par jeans inne på JC, jag tyckte inte att det fanns så mycket roligt i andra affärer, rean va inte heller så bra nu, men det kankse blir. Jag är lite osäker på jeansen men har ju öppetköp i 14 dagar så jag hinner känna efter, lite mörkare färg blev det, dom är riktigt skön och dom satt rätt bra tror jag, provade nog 20 par jeans och stackars försäljaren tyckte nog att jag var lite jobbig =) men jag vet ju hur jag vill att mina jeans ska vara och så är jag inte 20 längre så vissa går bort direkt! Men jag ska känna efter lite mer så får vi se om jag behåller dom, jag behöver verkligen ett par nya jeans för mina favoriter har ju gått sönder =/ Det va ett par Tiger jeans jag köpt. Ska visa upp dom när jag bestämt mig.

Vi åkte och hälsa på syster innan vi åkte hem, fick gosa lite med lill tjejen =) Men P va inte hemma så jag fick inte träffa han tyvärr! Men det kommer fler gånger, jag hoppas han kommer hit snart och hälsar på!

                                   
                               jag och P =) ja jag ser lite knepig ut men det gör jag ofta på kort =)

                                   
                             Älsklingen och lilltjejen =)

Nu ska jag gå iväg till mamma, tvätte lite mer kläder sen ska vi åka på lite loppisar! =) Idag är det sista dagen av min långledighet så jag ska bara ta det lungt och bara vara!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0