Lördag 11 juni

Lika varmt idag som igår om inte varmare tror jag, va 30 grader varmt ute kl 20 när jag kollade hur många grader det va på jobbet, inne va det lika varmt så det fanns inte så mycket till luft!

Igår gick jag till mamma efter jobbdet och låg där i solen ett tag och läste bok och hade det bra, sen gick jag hem och gjorde mig iordning så åkte jag och älsklingen på "take off" och käkade. Som vanligt tog det lång tid innan vi fick mat så vi blev lite irriterad, kommer nog dröja innan vi äter där igen om vi inte vill äta pizza då för då går det fort. Efter maten så åkte vi på "jontas" och åt mjukglass =) så gott! sen åkte vi runt och kollade lite på hus och prata en del och hade det bra bara =) en lugn och härlig kväll!

                                                 
   Min mat, kyckling som va inlindad i bacon med pasta och wokade grönsaker, helt ok va det!

                                                 
   Älsklingens mat, stekt potatis med rödvinsås, han tyckte att det gott!

                                                 
                                                    Efterrätten =)
 
Idag har jag jobbat kväll, så ikväll händer det inte mycket alls för mig iaf, ska väl snart sussa för imorgon ska jag upp och jobba igen! börjar 6.45 men slutar 14 så jag hoppas det är fint väder så jag kan lägga mig hemma hos mamma och pappa i solen. Det ska bli åska och regn tydligen men jag hoppas på sol såklart =)

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0