Hej regnet!

Regnet bara öser ner ute och jag som är ledig! I helgen har det varit kanon väder men då jobba man så det blev inte så mycket av det goda! Nu när man är ledig och tänkte när jag vakna i morse att man skulle byta om till bikini och gå hem till mamma med min bok och lägga mig och hade det bra fick tänka om! Skulle göra det innan jag skulle till frissan, men istället har jag suttit och tittat på tv och ska snart göra mig klar för att gå till frissan och bli fin i håret hoppas jag =)

Sist jag va där så avfärga vi håret och det va inte lätt kan jag säga för jag har haft svart hår i många år, när vi var klar för den gången så va det en salig blandning i håret, men hoppas att jag får en och samma färg idag =) Får se hur det blir idag.

                                            
Inte världens bästa bild på mitt hår men det får duga =) Va ett tagsen detta kort togs, jag hade nog varit och klippt mig tror jag, just nu har jag lite ljusare hår och men det är en del svart kvar men hoppas att de försvinner idag! Ska lägga upp före och efter bilder sen =)

Nä nu måste jag göra mig klar för att gå till frissan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0