27 Juni!

Fy tusan va jag är trött, det är hemst att vara så här trött och slut i kroppen, men imorgon är jag ledig iaf =) ska bli så skönt, blev en lång jobbarhelg men nu är den över.

Jobbade till 14 idag så det va skönt, tänkte att jag kanske skulle göra nå nytta hemma när jag kom hem men jag va så trött så jag la mig i soffan och sov i 2 timmar, helt färdig, när älskligen kom hem fick han göra mat för jag orkade inte. Åt lite och sen va det dags att åka och träna, ikväll va det core som gällde, lika bra pass som vanligt, svetten bara rann, man känner verkligen att man har tränat =) Men det är så det ska vara!

 

Nu ska jag dricka en kopp te och kolla på ett tv program sen ska jag sussa, vill inte sova bort hela dagen imorgon. Ska till Linda imorgon när jag vaknat, vi ska fixa lite med mig =) Ska visa bilder och berätta sen =) Får hoppas att det blir bra bara!

 

Ha en bra måndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0