10 juni

Har nästan precis kommit hem från jobbet, varmt som tusan är det ute så jag ska nog gå hem till mamma och lägga mig ute en stund och läsa en bok och kanske om jag har tur så får jag lite färg, men det är bara om jag har tur! =) Annars är det bara skönt att ligga ute i det fina vädret!

Det har varit sjukt varmt på jobbet idag, vi har morgonsol så det har varit sjukt varmt! Det blir så dålig luft så minsta lilla rörelse man gör så börjar man svettas! Men man ska inte klaga nu när det äntligen har blivit sommar, men man skulle helst vilja vara ledig hela sommaren!

Nä nu ska jag byta om till bikini så ska jag bege mig till mamsen =)

Ha en trevlig fredag eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: annso

sola lite åt mig med! våran sol har gått och gömt sig bakom ett moln..

2011-06-10 @ 15:15:28
URL: http://environmentchanges.blogg.se/
Postat av: Linda

Vännen, jag sminkar och fixar ditt hår även om du gifter dig när du är 85 år =) Så det är ingen brådska.

2011-06-10 @ 21:15:04
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0