Soligt!

Idag ar det fint vader, forsta gangen pa hela veckan =) bla himel och varmt och skont! Hoppas det haller i sig hela dagen, det blaser dock sa det kan ju bli kallare! Men jag haller tummarna =)

Idag ska jag ivag och shoppa lite med K;s kusins tjej V, hon skulle ringa nar det va dags att aka, K och hans 2 kusiner ar och kollar pa natt med bilar och akte 8 imorse och det va inte jag sa sugen pa, ar valdigt trott sa jag ar glad att jag sa att jag inte ville och fick sova lite langre =)

Igar va vi pa Alton Towers, som Liseberg fast 2-3 ganger storre, vi hade tur med vadret, regna inte en anda gang =) Var dar hela dagen och strosa runt, at mat, gotta och akte massa roliga ak =) Det va en rikigt rolig dag maste jag saga! Men man blir trott av att ga om kring i 8-9 timmar, men det va det vart for vi hade det sa trevligt och mysigt!

Nu har vi bara 2 dagar kvar att spendera i England, for pa tisdag sa aker vi hem igen..

Nu ringe V sa nu ska jag kladda pa mig lite mascara sa jag ar klar nar hon kommer!

Ha en trevlig sondag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0