Hemma i Sverige igen!

Nu är vi hemma igen =) vi har varit hemma i några timmar men vi åkte till min mamma på engång och sa hej till henne. Gav henne massa fin choklad från England, det blev hon glad för =)

När vi kom hem så hade mamma köpt 10 fina rosor till oss och sockar till mig och strumpor till K =D och så hade hon köpt frukost så vi har imorgon =) mamma är bäst hon!

Vi har haft 10 jätte bra och trevliga dagar, mysiga och roliga! Har nu träffat hela K:s släktingar så nu behöver jag inte gruva mig till nästa gång, och det kommer inte dröja så länge till nästa gång så det är roligt, blir redan i april om vi får ledigt och så =) kommer bli så roligt! Ska lägga upp bilder sen, nu är det lite sent ( måste lägga in räkningarna =/ )

Skriver mer en annan dag och lägger upp bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0