God natt!

Nu ska jag alldeles strax gå och sussa, är så himla trött! Och bara för att jag inte sov så bra inatt så behöver jag verkligen sömnen inatt, jag hoppas jag sover som en bäbis inatt =)

Dagen har varit lugn och bra idag, åkte till mamma vid 14 ungefär, och hade med mig 4 stora påsar tvätt =) La in en maskin på engång när vi kom dit sen satte vi oss vid bordet och åt mammas goda mat, köttfärsbiffar, potatis och en mycket god sallad till, det va så himla gott, både jag och K åt väldigt mycket =) Och så blev det jordgubbar och grädde till efterrätt, mmm så himla gott!

Hann inte tvätta all tvätt men 4 maskiner blev det iaf och så är det bara 2 maskiner kvar =) Sen åkte jag och hämta Linda och vi åkte till hennes mormors stuga och skulle bada, men jag fega ur men Linda hon doppa sig och va i vattnet bra länge, jag satt på bryggan och pratade istället och kollade på när hon badade =) Men jag har lovat att bada nästa gång. Åkte till mamma igen efter att jag lämnat av Linda och hängde 2 maskiner sen så åkte jag hem och nu sitter jag i soffan och kollar på "Morden i Midsomer" och ska alldeles strax hoppa i säng.

Imorgon så åker jag och mamma till systeryster =) Ska bli så roligt, jag har saknar henne och lillfröet så himla mycket, så jag längtar väldigt mycket tills imorgon! Jag kanske sover över så jag får någon dag till med dom men jag har inte bestämt mig än, får se hur jag mår i nacken och så, men en hel dag är inte fy skam det heller med massa mys =) ♥

                                                 
                                         Jag och älsklingen på Alton Towers!

                                                   
                                                       Mitt lillfrö ♥


                                                

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0