God dag tisdag!

Just nu sitter jag och bejby och vantar pa att PP ska komma och hamta oss, ska aka pa ett safari idag =) Det kommer nog bli roligt! Vi ska val aven kolla runt pa andra stallen med, kommer nog bli en bra och rolig dag tror jag.

Vadret ar som vanligt har i England, moln och daligt, kommer nog bli lite regn idag med, men sa ar det, anda skont att fa komma bort pa semestern och se nagot annat! Kul att se hur min alskling bodde nar han va liten, traffa hans famlij och sa, nu har jag traffat alla tror jag =) roligt, synd att jag suger pa engelska bara och det later verkligen inte bra nar jag pratar =) K far oversatta for mig ibland =) Alla ar verkligen jatte snall har sa det kanns bra enda fast jag inte kan prata sa bra.. Hihi

Hoppas ni far en bra tisdag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0