4 Juli!

Igår va jag  och mina arbetskamrater på Freluga trägårdsscen och såg Petter! Vi hade verkligen tur med vädret, det blev strålade sol och blå himel, ett alldeles perfekt väder för en bra kväll. Vi hade det jätte trevligt och mysigt, åt god mat och bara hade det trevligt! Petter var grym, han är så himla bra! Jag hoppas att mina arbetskamrater som inte hört han ändå tyckte det var bra =)

Vi skulle tacka av en som gått i pension, en som ska sluta och en som fyller 50 =) Det va rikigt roligt! Så tack för en trevlig kväll =)




Den här låtern är för mina arbetskamrater =) hehe



(Bilder får jag lägga upp en annan dag för nu verkar det inte funka =/ lite irriterande! prova imorse och nu men det funkar inte, men jag lägger upp bara det går!)





                                  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0