Måndag 5/12

Idag har jag pluggat med Engan och sen så var det dags för jobb. Sitter nu och har lite ångest för jag måste läsa massa sidor tills imorgon när det är dags för skolan igen! Man hinner knappt med sig själv nu men det är bara att bita ihop och försöka fixa det helt enkelt! =) Blir bra i slut ändan iaf!

Annars i helgen så har jag varit ledig och det har varit skönt, fast jag har sovit dåligt på nätterna och magen paja så har det varit en bra helg =) Käkade på kina med sambon i fredags innan vi for hem och kollade på idol och myste i soffan, på lördagen så var vi och hälsade på syster min i Valbo =) fick pussa och krama på min favvo tjej, lill Frejsen =) mosters ♥:a, pratade med mitt andra ♥:a i telefon också, fick tyvärr inte träffa han då men snart så är det jul och då får jag träffa alla =) och det gör mig glad!

Nä nu ska jag ta mig en cigg sen ska jag sätta mig och läsa igenom sidorna som jag måste kunna imorgon när det är dags för skolbänken igen!


                                          
                                             Mosters hjärtan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0