4:e advent!

Jaha så var det 4:e advent och jag har inte skrivit på länge, har inte så mycket att skriva om heller så det är väl därför. Nu ska jag klä på mig iaf och gå hem till mamma, kanske tar bilen för jag ska nog ta med massa tvätt som ska tvättas men får se hur jag gör.

Det snöar mycket nu och det har kommit mycket inatt så nu alla som älskar snön och har längtat efter den hela vintern lär ju vara nöjd! Vill inte höra att det är för mycket snö eller något att om att det inte är bra! Va nöjd nu!!

Det blir ju lite ljusare ute och det tycker väl jag också är bra men det räcker med lite vitt på backen tycker jag då, men det ska bli kul att vara ute och leka med Frejsen på jul om snön ligger kvar då, får se vad hon tycker om snön =) Lill fröet som ska jag krama och pussa på när dom kommer hem, och min systerson kommer inte heller undan =) fast jag vet inte vad han tycker om att moster ska kramas, hehe!!

Jag längtar till julen nu lite grann, jag jobbar hela helgen men hela min älskade familj kommer hem och det ska bli så mysigt att vara med dom under jul! Mysa hela helgen och äta massa gott när jag inte är på jobbet då vill säga =) men lite tid får jag över för mig familj och det är inte dumt =)

Nä nu ska jag inte sitta här mer, ska göra mig klar och bege mig till mamsen!

Ha en bra 4:e advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0