1 december

Jaha så nu var det december då! Va tiden går fort men det är också skönt tycker jag för då blir det sommar snart =) och det längtar jag grymt mycket till, vill kunna lägga mig i solen och läsa en bra bok och bara ha det varmt och gött! Men det dröjer tyvärr dit men snart så är vi där =)

Idag har inte det inte hänt så mycket, efter jobbet så åkte jag och körde ett zumba pass, och det var lika roligt och svettigt som vanligt, åkte sen hem och tog en kvällsfika och tog en lång och varm dusch. Nu sitter jag här i soffan och har kollat på tv en stund, ska gå och borsta tänderna och hoppa i säng.

I helgen är jag 3 ledig och det ska bli så skönt, ska bara ta det lugnt och försöka få sova ut lite grann, och så blir det lite klappshopping såklart, dags att göra det klart nu, jag som hade tänkt att jag skulle vara klar vid det här laget men som vanligt så är man ute sent! Undra när jag ska lära mig! Efter 30 kanske =)

Nä nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon, ska ner till stan och träffa Hanna.

God natt och sussa gott!

                                         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0