Torsdag 11/8

Har precis kommit hem från en springtur och sitter i soffan och eftersvettas, ska alldeles strax hoppa in i duschen och lägga mig och sussa, men vill varva ner lite innan.

Har jobbar kväll idag, skulle ha jobbar dag men jag bytte för jag hellre ville ha en sovmorgon idag =) Jobbigt att kliva upp tidigt när man har haft semester, men nu är jag nästan med i matchen igen på jobbet, nästa vecka är jag bara ledig en dag så då är man verkligen med =)

Och när jag slutade jobba så åkte jag hem och bytte om bara sen kom Simone så gick vi till forsön och sprang runt, jag trodde inte att jag skulle orka men det gjorde jag ( med näppe ) och det känns bra, runt forsön är det 3km så det är en bra slinga. Simone och jag har pratat om att springa tillsammans ett tag men det har inte blivit av, jobbar olika och nu har det varit semester, men nu så hittade vi någon lucka iaf, ska iväg imorgon med =) Jag måste verkligen komma igång!

                                               

Nu ska jag göra mig klar för sängen.. Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0