Tisdag 9/8

Va tiden går fort, nu har man börjat jobba igen efter man har varit ledig i 3,5 vecka, och jag som va så dum och inte tog fler veckor semester fast jag har massa dagar kvar, men men är man dum får kroppen lida. Men nästa år ska jag ha minst 4 veckor semester iaf =)

Jag har haft en bra semester, lugn och skön, bara ätit gott och läst och njutit av solen sista veckan, varit i England så det har varit kanon.

Igår jobbade jag mitt första pass efter semestern och det va knepigt att komma tillbaka, man känner sig så bakom på nått vis, men snart är jag med i matchen igen =D Idag är jag ledig igen så det är skönt =) Ska ta det lugnt och göra lite vettigt om jag orkar =)

Ha en bra tisdag!

                                             
                                              Mosters stora tjej =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0