Så här känner jag mig idag! Vill inte göra något alls!

Den här låten säger va jag vill göra idag, inget alls helt enkelt! Jag är så trött och slut så jag vill helst ligga i sängen under mitt täcke och bara sova och gömma mig, men det kan jag inte göra tyvärr. Jag måste ner till stan och köpa det sista till lillan innan hon fyller år, det är en sak till som jag ska köpa om det finns annars så är jag klar tror jag. Sen måste jag tvätta lite hos mamma igen =) Tur att jag kan tvätta där när jag vill, det är frächare att tvätta där en i våran tvättstuga i källaren i hyreshuset.

Nä nu måste jag nog börja göra mig klar för tiden bara rinner iväg. Ha en bra måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0