Ondags kväll!

Imorgon fyller lillan 1 år =) så stor hon blir!! Tycker det va alldeles nyss som vi va ner och träffade henne första gången bara 4 dagar gammal, och nu är hon ett år! Tiden bara flyger iväg!

Så imorgon blir det 1 års kalas och mosters har köpt massa roligt till sin lilla sessa =) Man fyller bara 1 en gång så då ska man bli bortskämd!

Har varit men syrran och lillan hela dagen, va ner till stan och shoppade lite och träffade mamma en snabbis på hennes lunchrast, sen gick vi och kollade lite, sen så åkte vi en liten omväg hem så lillan fick sova en stund. Sen va det fullfart igen =) Som jag skrev innan så kom Marie efter att hon hade jobbat klart så gick vi till forsön och sprang, sen va jag tillbaka hos mamma och umgick med syrran, lillan och resten igen =) Min kära familj!

Sen åkte jag och hälsade på Krille och Virre, va nog 3 årsen jag va där och hälsade på så det va verkligen på tiden. Krille umgicks jag med jämt förr, va så roligt! Och idag fyllde han år så jag åkte dit och hälsade på en sväng, vi pratade massa från förr och så, roligt!!! =) Det va en bra avslutning på denna dag! Nu ska det inte dröja 3 år innan jag åker dit igen! Grattis Krille på din stora dag =)

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, för imorgon ska jag upp och bara lite muffins tänkte jag om jag orkar innan det är dags för kalas =) Så jag måste försöka vara lite pigg!

God natt och sussa gott!!

                                                   

                                                   
                           Här va hon inte stor, bara 4 dagar gammal! Lill snuttan ♥

 

                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0