Natti natti!

Nu ska jag hoppa i säng, nu börjar jag bli trött! Har varit seg hela dagen men inte trött, känner mig lite konstig, seg men inte trött och inte pigg ja det är knepigt ibland. Men imorgon är jag nog som vanligt, trött =)

Ska iaf få hjälp snart att fixa min blogg så den blir lite finare, min kära kusse ska hjälpa mig med det för jag är totalt värdelös på att fixa och trixa med bilder och annat på datan, jag är glad att jag kommer in på internet och kan logga in på mailen och så kan jag klicka hem en massa fint =) Så jag är väldigt glad att jag ska få hjälp med det!

Imorgon börjar jag kl 14 så det är skönt att jag ska få sovmorgon, ska försöka komma upp i ganska bra tid så jag hinner hem till mamma innan jag börjar jobba och säga hej och slänga in en tvätt i maskin =)

Nä nu kallar sängen.. Natti natti!

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0