Måndag 22/8

Jobbade till 14 idag, så åkte jag hem åt mat och sen låg jag på soffan och bara slappa, så himla trött. Men vid 19 åkte jag ner till sporthallen och körde ett corepass, så himla skönt att höst/vinter schemat är tillbaka =) Och det va ett himla bra pass, helt slut och svetten bara rann, men det är så himla skönt att vara igång igen, nu är mina måndagskvällar räddad ( om jag är ledig)  =)

Imorgon är jag ledig och då ska jag sova tills jag vaknar, sen ska jag till mamma och slänga in någon maskin, sen blir det en tur till sjukgymnasten, ska träffa Linda en snabbis också på stan innan jag ska till min sjukgymnast. Sen blir det bara hem och äta sen ska jag ner och träna igen =) blir en bra ledig dag imorgon hoppas jag =)

Igår va ju min kära systerson och hälsade på han, va så längesen jag träffa han så jag måsta fråga om han hade växt =) Han kändes längre än vanligt, eller var det bara längesen jag såg han helt enkelt =) Vi satt och prata medans jag sortera massa papper och satte in i pärmar ( trevlig moster =D ) Vi åt upp en hel pollypåse och drack trocadero =) Va så mysigt att träffa han igen och bara prata och bara vara. Saknar min "lilla P". Jag ska ta och åka ner till honom i Uppsala i höst, få se hur han bor och så.

                                                
                                                 ♥ underbart kort ♥

                                                
                               Här var Frejsen bara några dagar, mosters ♥:an

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0