Måndag 15/8

Måndag idag och en ny jobbar vecka, och så är det älskligens första dag idag efter semestern =) han tyckte inte att det va jätte roligt att kliva upp 05:15 idag =) Men upp kom han och tid till jobbet sitt. Själv tog jag lite sovmorgon och klev upp 06:15, lite väl länge kände jag men det va skönt att få sova lite längre än vanligt när jag ska upp jobba dag, men jag kom också i tid fast min sovmorgon =)

Nu sitter jag i soffan och bara slökollar på tv och funderar om jag ska ta en springtur eller hur jag ska göra, är rätt mör i kroppen men det är rätt bra om jag kommer ut, iaf och ut och gårskulle jag kunna göra, men vi får se om jag ska vara duktigt idag =)

Bokade 2 pass denna vecka iaf, får se om det blir båda eller bara ett va dom, båda samma dag, och så kollade jag måndagen nästa vecka om det har kommit fler pass ( är ju höst nu ) och det hade det så jag blev glad och boka mitt måndagsnöje som är core =) Det ända som är bra med hösten ( förutom att man kan mysa ner sig i soffan med en massa tända ljus =D )  är att träningspassen kommer bli som vanligt igen, på sommaren är det inte så många pass och jag har inte orkar träna heller för den delen, men nu så ska jag komma igång igen =)

Nä nu ska jag ta och göra något tror jag! Ha en trevlig måndagkväll!

                             
Jag och lill frejsen =) hon ville hoppa i poolen men det ville inte moster =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0