Lördag 20/8

Sitter i soffan nu men en liten skål chips och en trocadero, det är lördags götta det =) Såg på ica att dom hade 6pack men 33cl trocadero som är i plastflaskor och då kunna jag inte hålla mig, hur söt som helst är dom och så kommer kolsyran hålla!

Imorgon efter jobbet så kommer min kära systerson och hälsar på =) Va så himla längesen jag träffa han så jag längtar att få krama om han och umgås med han, inte för att han kanske älskar att få kramar av moster men det struntar jag i =) hihi jo lite tycker ha nog om det endå =) Snart blir min "lilla systerson" 20 år gammal! Fasen va tiden bara flyger fram, och om några år ( eller många år =D ) så blir han läkare, min lilla P, men det sämta med att han blir äldre är ju att jag också blir det av någon konstig anledning. Men jag kommer alltid vara ung i hjärtat =)

Nu ska jag fortsätta att slökolla på tv och äta mitt götta, sen är det sängen som gäller ska upp och jobba imorgon igen, men jag slutar 14 så det är skönt!

Ha en mysig lördagskväll/natt =)

                                              Jag och "lilla P" ♥

 

                                             Götta =) söt flaska va? hihi



                                            

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0