Lördag 13/8

Sitter med inpackning i håret och funderar om jag kommer orka göra nått idag, är så himla trött och seg. Skulle ha sprungit idag när Simone vaknat ( hon jobbar natt ) men jag orkar inte, vill nog bara vara hemma idag och inte göra nått!

Sprang igår med Marie, runt en slinga som är nära där hon bor, och fy va jobbig den va, många uppförsbackar som tog kol på mig, orkade inte springa upp för dom 2 största men det ska jag klara snart tänke jag =) Jag har så sjukt dålig kondition nu så det är hemst, men den ska väl bli bätte får man hoppas. Blir väl en springtur imorgon också men Marie om vi har tid!

Nä nu ska jag fortsätta med att inte göra nått och kanske skölja ur inpackningen...

Ha en trevlig lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0