Lite shopping =)

Nu sitter jag med ansiktsmask med djuprengöring, va längesen jag la en sån mask så det var verkligen på tiden. Annars idag så har jag mest tagit det lugnt, åkte ner till stan efter att jag hade hängt en tvätt och slängt in en till, träffade Linda i kanske 10 min =) en riktigt snabbis! Sen gick jag en snabbis på stan, eller ja jag kollade runt lite på Åhlen´s och såg hur mycket som helst som jag ville ha och kommer säkert att köpa någon gång, fick iaf med mig en skål som jag ville ha när den fanns förr, men då hann jag inte köpa den innan den tog slut, så jag köpte en annan då men idag så såg jag den och då passade jag på att köpta den =) Och så gick jag på Lindex och tittade lite, med mig fick jag en ny väska och lite underkläder.

Efter att jag varit på sjukgymnasten så åkte jag och mamma och käka skitmat och prata en massa, sen gick vi till Björkmansmöbler och kollade om dom hade barnfåtöljer, men det hade dom inte tyvärr. Vi gick in på Dollar och Karlssons, mamma skulle ha nå bränngrejs till kakelugnen, och jag skulle kolla på en hylla på Karlssons, måste ha en på toaletten, den kosta 499 kr så jag tänke att jag köper den, behöver inte vara nå märkvärdigt när den ska stå där inne i vårat minibadrum, men när jag skulle betala så kosta den helt plötsligt 250 kr =) Inte helt dumt! Men det blev väldigt bra med den iaf, nöjd med köpet!

Sen va det bara att åka hem byta om till träningskläder och åka ner till sporthallen på ett pass zumba =) Och lika roligt som vanligt var det!


                                         

                                    
                               


                                         

 

Nu ska jag nog tvätta på masken i ansiktet och dricka en kopp te innan jag ska hoppa i sängen!



                                     

                                   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0