Ledig lördag!

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt. Har varit kanon väder fast man inte trodde det i morse när man tittade ut. Dagen har jag spenderat med mamma, och vi har varit och handlat födelsedags presenter till Frejsen, vi hittade lite smått och gott, hoppas hon tycker det är roliga presenter, för det blir en del leksaker hon får =) och en massa kläder av mig som vanligt men det bryr hon sig inte om men det gör föräldrarna iaf, hihi.

Vi har haft en mycket bra dag idag, vi åt mat och bara umgicks, , mycker bra och mysig dag. Mamma var ute efter en ny väska som inte är så stor och det hittade hon på lindex, jag visade några som jag tyckte skulle passa och en av dom blev det, bra att ha en dotter som älskar att handla väskor =) själv hittade jag ingen väska till mig med jag köpte en "one step" från clarinskicks, min är helt slut så det va ett måste, sen blev det bara en del små saker som man måste ha i hemmet, kanske inte så roligt men behövligt. På vägen hem så åkte vi in på ett loppis som vi såg på vägen ner så vi stannade och kollade runt lite, va ett mysigt loppis, dom som jobbade va jätte trevliga, både mamma och jag hittade nått att ta med hem =) inte dumt alls, roligt att gå på loppis tycker jag, även om man inte handlar tycker jag det är roligt att bara gå och titta.

                                                  

Sen har jag plockat lite när jag kom hem och rensat lite bland smink och papper igen som jag hittar överallt, jag är bra på att gömma papper lite här och var har jag kommit på, men nu hoppas jag att allt papper är på ett och samma ställe =) Nu sitter jag i soffan och kollar på "so you think you can dance" och äter polly, men denna gång är det polly med olika smaker i, jag har inte provat den än så det var på tiden. Efter "so you think you can dance" ska jag nog knäppa på en film och lägga mig under en filt.

                                             


Måste visa en present jag har köpt till Frejsen, jag kunna inte hålla mig =) tänker tillbaka till jag själv var liten och tyckte dessa va så söt och hade en hel drös med dom =)

                                                      =)

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv, ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0