Kvälls shopping =)

Har nu suttit och kollat runt på nätet lite grann efter en tröja som jag vill ha men har inte hitta den =/ Men hittade lite smått och gott till lillfröet =) Roligare att handla åt andra, jag har tappat helt suget på att shoppa till mig själv, speciellt kläder, vet inte alls varför men saker till hemmet hittar jag hela tiden men där får jag verkligen hålla fingrarna i styr för jag ska inte handla saker till hemmer förens vi har hittat ett hus, men det är svårt kan jag lova =)

Är bara en matta och ett par nya gardiner som jag ska köpa nu i höst men det kan jag också ha i huset som vi någon gång hittar och köper.

Blev ett ögonfransnäring igen till mig, mina fransar mår inte så bra iaf inte dom på vänster öga, dom vill inte alls, och nu har min näring som jag köpte för längesen tagit slut, finns bara lite kvar så det var dags för en ny, beställde den från eleven.se.

Idag har jag och älsklingen varit och hälsat på hans systrar, en av dom har skaffat egen lägenhet så vi var där och tittade hur hon hade fått det och pratade en massa, det va en mysig lägenhet hon hade skaffat =) Där kommer hon att trivas tror jag.

Nu ska jag hoppa i säng tror jag, imorgon ska jag upp och jobba, min första delade tur efter semestern så jag behöver nog sussa snart! =)

Natti natti!!

                                              
                                       Jag och älsklingen i Birmingham.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0