Kväller!

Ja nu  är det kväller och dags att hoppa i sängen igen. Börjar jobba kl 7 imorgonbitti så det skulle vara skönt att vara lite utvilad iaf, tror föga att jag kommer vara det men man kan ju alltid hoppas =)

Kvällen har varit lugn idag, har rensat lite bland saker igen, köpte två korgar idag på Åhlen´s och där fick en del plats, fick lägga undan en massa väskor också, ha haft en del i en öppen korg i hallen och jag va så less på att det såg så stökigt ut hela tiden så dom fick åka upp i ett skåp ist =) Dom ligger inte i vägen iaf och det är bra, nu ligger dom i bra förvar mina bäbisar =) K sa att jag skulle lägga ut dom på tradera!!! NEJ sa jag direkt, mina bäbisar ska stanna hos mig, jag kanske säljer någon gång men inte nu, dom ska vara kvar!

Sen plockade jag ut lite sommarkläder ur garderoben, ska ut mer men en hel del fick flytta ut, och lite höstnytt fick flytta in =) Det är alltid lika trevligt med lite nytt! Ska visa bilder imorgon eller så.

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen..


                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0