Hemma på timmar!

Har delad tur idag, så nu sitter jag här framför datan och surfar runt lite. Åkte ner till stan direkt när mitt första pass slutade och handlade lite födelsedagspresenter till Frejsen som fyller hela 1 år nästa vecka =) Handlade på Åheln´s, ska lägga ut bilder sen när lillan har fått sakerna, blev lite barbapappa saker =) Jag fick också med mig lite till mig själv, 4 små korgar och en body lotion från biotherm =) Alltid lika roligt när man får handla lite till sig själv med!

                                                    
                                    Luktar hur gott som helst, så det va ett bra köp =)

Nä nu ska jag göra mig klar för mitt andra pass för dagen.. Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Linda på Åhléns i Bollnäs ;)

Ibland kan det vara bra att ha en vän som jobbar på Åhléns eller hur? Få en massa bra tips osv, jag menar den där lotion du köpte idag och mascaran du köpte här om dagen ;)I love the lotion, det är verkligen en av mina favvisar...du borde köpa den på burk också, den kostar också 199:-.

Frejsen kommer att älska sina presenter som hon får av sin moster, hon är så bortskämd....och det ska hon vara.

Kommer du förbi och hämtar prylarna ikväll el?

See ya!

Kramis

2011-08-25 @ 20:22:50
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0