Härlig dag!

Har haft en lugn och härlig dag idag, låg hos mamma i solstolen hela dagen och bara läste, boken jag läser är så bra så det är så svårt att lägga ifrån sig den. Efter det så åkte jag hem och gjorde mat och sen va det träning som stod på schemat, tränade i tisdags med och det va första passet på veckor så mina ben och armar är fortfarande om =) Men träningen gick bra idag endå, svettades konstant bara så det va jobbigt, va jag än gjorde så rann svetten av mig, längesen jag svettades så mycket som idag, men det va ett bra pass, functional moves gick jag på idag.

Nu sitter jag i soffan och svettas igen fast jag har duschat, men det är så varmt i våran lägenhet så det är äckligt! Men man ska väl inte klaga för snart kommer jag sitta i soffan och frysa och va arg för att det är vinter och svinkallt överallt =) Är tyvärr inte långt kvar tills det blir kallt och jag gillar det inte! Lite ångest för att sommaren snart är slut! Men nu ska man inte tänka på det och njuta av dom varma och sköna dagarna ist =)

Nä nu är det nog natta snart, ska läsa innan jag somnar så det är dags att hoppa i säng snart så det inte blir alldeles för sent!

Natti natti!!

                                                  
Spännande och roligt med mosters hår =) hihi nästa gång vi ses så har inte moster så myckert hår som lillan kan leka med men lite finns kvar iaf. ( har klippt av mig det! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0