Fredag 19/8

Har delad tur idag så nu är jag hemma på timmar, känner mig lite seg men inte trött så jag har rensat lite i papper, lagt undan sommarskor, diskat och ätit, nu sitter jag och slökollar på tv och ska väl om en liten stund tillbaka till jobbet.

Igår när jag va ledig så tog jag det så lugnt jag bara kunna, åkte ner till sjukgymnasten till kl 14 sen åkte jag in på Åhlen´s och köpte mascara blev två stycken som jag ska prova. Sen åkte jag hem och gjorde mat och sen va det dags att åka på träning, det va zumba och functional moves som stod på schemat igår, längesen nu och roligt va det, men jag va så slut efteråt, alldeles trött och så svettig som jag blev igår har jag inte varit på år tror jag, det va hemst, men det va skönt att träna igen. Nu ska jag vila i några dagar och sen på söndag ska jag ut och springa men Marie om hon mår bättre, hon har magsjuka =( Men hoppas hon mår bättre på söndag så vi får ut och springa lite =)

 

Nu ska jag göra mig klar för andra omgången på jobbet =) Ha en mysig fredag!



 

Hörde dom här på p3 i onsdag, dom spelade live och jag måste säga att jag gillar skarpt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0