Dagens låt!

Det här är en så himla bra låt, och i söndags när jag och K åkte till Valbo så lyssnade vi på en Helloween skiva och så var den här underbara låten med. Jag lyssnade väldigt mycket på Helloween ett tag, dom har så många bra låtar, men den här fick bli dagens låt! =)






Nu ska jag till mamma och äta mat, mammas mat är bäst =) Ska bara hoppa in i duschen först för jag och Marie har varit och sprungit runt forsön, sprang 4 km och gick 2, jag blev så himla slut efter första varvet så jag orkade inte ett helt till, men 4km är inte så himla dumt iaf. Fattar inte varför det gick så tungt idag, sist jag sprang gick det så himla bra, men det är väl så, vissa dagar går bättre än andra, men jag har sprungit idag iaf och det är väl huvusaken.



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0