5 km

Ja det blev en bra springtur idag, vi sprang 5 km och det gick bra, inte alls lika jobbigt att ta andra varvet som sist, och den värsta uppförsbacken klarade jag båda varven =) en klapp på axeln för mig =D

Nu sitter jag nyduschad med inpackning i håret och kollar lite på tv, ska ta mig en kopp te innan det är dags att säga hej då till denna dag!

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt, va så trött idag när jag gick till jobbet så det ska bli skönt med sovmorgon. Ska till min sjukgymnast imorgon med och det ska bli så skönt, har inte varit där på 2 år tror jag och jag är så dålig i nacken nu så det är väldigt välkommet att gå till henne igen =) Annars på dan ska jag inte göra så mycket, bara ta det lugnt, men på kvällen blir det träning =)

Nu ska jag gå och hälla upp vatten i min kopp så jag får mitt te =)



                                      

Natti natti!
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0